ÅPEN DIGITAL DAG

Tirsdag 8. februar kl. 18.00 inviterer vi elever og foresatte på 10. trinn i Tromsø-regionen til åpen digital dag.

Møt elever og lærere på «Åpen digital dag» tirsdag 8. februar kl. 18.00

Etter skolebesøk og foreldremøter ser vi at flere elever og foresatte på 10. trinn er nysgjerrige og har spørsmål om det å være elev ved Breivang. Vi har i den forbindelse et ønske om å møte alle som ønsker å høre mer, har spørsmål eller bare har lyst til å hilse på en elev eller lærer fra skolen. I år blir det digitale møter i Teams. Vi har ei lenke per programområde som tilbys på skolen.

Møtene starter kl. 18.00-18.30 og på nytt 18.30-19.00. Da får elever og foresatte som har lyst til å besøke flere programområder mulighet for det. Det er også en mulighet å gå inn og ut av møtene hvis det er ønskelig å besøke flere enn to programområder.

Ved å klikke deg inn på lenka til f.eks. «Medier og kommunikasjon» vil du få treffe elever og lærere fra linja. De vil komme litt nærmere inn på hvordan det er å gå på Breivang og på sitt programområde. De vil også si litt om hvordan fagene er bygd opp og det blir mulig for å stille spørsmål i chatten, som elever og lærere svarer på underveis i møtet.

Vi gleder oss stort til å hilse på dere

Mvh

Elever og lærere ved Breivang