Digitalt informasjonsmøte om Breivang

Tirsdag 23. januar kl. 19.00 har vi et digitalt informasjonsmøte hvor vi vil fortelle litt om våre utdanningsprogram.

Foresatt og elev møter skolen
Digitalt informasjonsmøte om Breivang videregående skole – tirsdag 23. januar kl. 19.00

For deg som ønsker en alternativ veg til studiekompetanse eller et spennende yrkesfag – hør mer om mulighetene på Breivang!

Tirsdag 30. januar kl. 19.00 har vi et digitalt informasjonsmøte på Teams hvor vi vil fortelle litt om våre utdanningsprogram her på Breivang. Dette møtet passer for alle elever på 10. trinn og/eller foresatte som har ungdom som skal starte på videregående skole høsten 2024. Underveis i møtet kan det stilles spørsmål i nettpraten. Du kan også legge inn spørsmål på forhånd i dette skjemaet.

Våre utdanningsprogram:

Yrkesfag:
• Informasjonsteknologi og medieproduksjon
• Frisør, blomster, interiør og eksponeringsdesign
• Salg, service og reiseliv

Studieforberedende:
• Medier og kommunikasjon
• Kunst, design og arkitektur

Klikk her for å gå direkte til digitalt møte

Klikk her for å gå til Facebook-arrangementet:

Vil dere komme på besøk til Breivang? Stikk innom kantina – varm lunsj hver dag fra kl. 11.00. Det vil også være mulig å komme til oss på Besøksdag tirsdag 30. januar. Mer informasjon om dette kommer i egen e-post.