Første møte med Breivang

På første skoledag blir du møtt av våre miljøarbeidere og lærere i inngangen. Alle elever har individuell velkomstsamtale første dag med sin kontaktlærer.

Vår miljøarbeidere viser deg hvor du skal gå for din velkomstsamtale. Foresatte er også velkomne til å delta.

Velkomstsamtalen: Du blir invitert til en velkomstsamtale med din kommende kontaktlærer. Hvis du ønsker det, kan dine foresatte også være med. Samtalen vil vare ca. 20 minutter og skal dreie seg om din skole- og opplæringssituasjon.

Elev og foresatt møtes av miljøarbeidere og lærere - Klikk for stort bildeElev og foresatt møtes av miljøarbeidere og lærere. ​​

Elever og ansatte i inngangen til skolen - Klikk for stort bildeElever veiledes til sted for sin velkomstsamtale

Elever i døra på Breivang - Klikk for stort bildeGeir Vidar møter nye elever