BreiLAN på Breivang

Nå til helgen braker det løs med det 11. datatreffet BreiLAN.

Elever som gamer på BreiLAN - Klikk for stort bildeFull konsentrasjon på BreiLAN

BreiLAN er et datatreff som elevene på vg2 MP/IT arrangerer for elevene på skolen. Det er et sosialt tiltak som skal fremme samhørighet og inkludering. Elevene tar med seg datautstyr og alt tilbehør, samt mat og overnattingsutstyr. Det er ingen krav til å overnatte på skolen og de kan gjerne dra hjem for å sove for så å komme tilbake neste dag. Dørene stenges ved midnatt (for innslipp) og vi har voksne til stedet døgnet rundt.

BreiLAN er ikke som alle andre datatreff. Utenom dataspillturneringer arrangeres det også andre aktiviteter som f.eks. gjemsel, boksen går, kino, sjakk, kortspill, capture the flag med nerf og mye, mye annet. Det er et arrangement for ungdom, av ungdom.

Opprigg starter kl. 17 på fredag. Nedrigg på søndag kl. 10 til 12. Når deltaker ankommer vil de få utdelt et armbånd som må være på under hele lanet. Det er besøkstid på lørdag fra 13-18 for foresatte og annen familie eller venner som vil komme innom lanet. Ta kontakt med Ane hvis du/dere ønsker å komme.

Forslag til pakkelista:

• Maskin (pc, laptop, xbox, switch o.l.)
  • Tastatur og mus/kontroller
  • Skjermer og tilhørende kabler
  • Headset (med mic)
  • Laaaang Ethernet-/nettverkskabel
  • Andre kabler: til mobillading, skjøteledning
  • Toalettsaker, (ikke parfyme)
  • Stol (kan lånes fra skolen)
  • Pledd/teppe og pute
  • Kortspill/andre leker

BreiLAN har nulltoleranse mot all slags rus.

Vi ønsker alle nykommere velkommen og satser på at dette blir den beste helga der de kommer til å lage mange gode minner.

Mvh.

Ane S. Dybdahl