Velkommen til digitalt informasjonsmøte

Skoleelever i videosamtale - Klikk for stort bilde

Tirsdag 31. januar kl. 18.30 inviteres elever og foresatte på ungdomsskolens 10. trinn til digitalt informasjonsmøte.

Koble deg på og få en presentasjon av skolen og et innblikk i skolehverdagen vår.

For deg som ønsker en alternativ veg til studiekompetanse eller et spennende yrkesfag – hør mer om mulighetene på Breivang!

Tirsdag 31. januar kl. 18.30 har vi et digitalt informasjonsmøte på Teams hvor vi vil fortelle litt om våre utdanningsprogram her på Breivang. Dette møtet passer for alle elever på 10. trinn og/eller foresatte som har ungdom som skal starte på videregående skole høsten 2023. Underveis i møtet kan det stilles spørsmål i chaten.

Du kan også legge inn spørsmål på forhånd her.  Dette skjemaet ligger også nederst på denne nettsiden.

På Breivang har vi disse utdanningsprogrammene:

Studieforberedende:

Yrkesfag:

Klikk her for å delta på digitalt møte