Forsinket Elev-PC?

De elevene som har opplevd forsinkelse har ikke fylt ut kontrakt for delbetaling.

Elever dokumenterer nå selv fravær

Elevene legger nå selv inn dokumentasjonen på fravær(som har vært) ved å laste den opp i Visma InSchool (VIS)

Foreldremøte for Vg2

Onsdag 13. september kan foresatte møte for å bli kjent med skolen.

Første møte med Breivang

På første skoledag blir du møtt av våre miljøarbeidere og lærere i inngangen. Alle elever har individuell velkomstsamtale første dag med sin kontaktlærer.

Til elev og foresatte

Rektor Siri Ytterstad informerer om skolestarten.

Info om Elev-PC

Alle elever må ha en bærbar datamaskin. Har du ikke en datamaskin fra før kan du enten kjøpe deg ny gjennom  vanlig forhandler, eller bestille gjennom fylkeskommunens avtaler.

Velkommen til Breivang videregående skole

Velkommen som elev og foresatt ved Breivang videregående skole. Les om VIP Makkerskap og Myk start.

Besøk oss før skolen starter

Til deg som skal starte på Breivang og er spent på skolestart. Vi ønsker å tilby en MYK SKOLESTART som kan gi deg mulighet til å bli kjent og mer trygg på hva som venter på Breivang videregående.

Avgangsmarkering

Breivang inviterer alle Vg3-elever m/foresatte og kontaktlærere til avgangsmarkering tirsdag 20.06.

Finalister i DeathTrip 2023

VGS-elever over hele Norge konkurrerer om å lage den beste kampanjen for å forebygge ruskjøring blant ungdom. Vg2 Medieproduksjon er inne blant finalistene!